top of page

Wat doen wij?

We werken samen maar toch alleen. Alle werkzaamheden doen we zelf voor onze eigen groep cliënten. De jaarrekeningen kijken we van elkaar na en we bespreken de gang van zaken binnen de onderneming van onze cliënten, zodat we beiden de grote lijnen van het bedrijf van onze cliënten kennen.

Vaak hebben we overleg over bepaalde keuzes binnen de onderneming van de cliënt en indien nodig raadplegen wij een fiscalist, notaris of RA-accountant die ons met raad en daad bijstaat.

 

Het volgende doen wij voor onze klanten

 

Het opzetten, (her)inrichten en onderhouden van een financiële en/of projectadministratie.

Het verzorgen van financiële en/of projectadministraties.

Het verzorgen van salarisadministratie

Het begeleiden van administratief medewerkers.

Het verzorgen van de belastingaangiften omzetbelasting.

Projectcontroles en –analyses.

Het opstellen van budgetten en prognoses

Liquiditeitsbeheer

Periodieke controle op de inhoud van de administratie.

Het opstellen en/of beoordelen van periodieke managementrapportages en het bespreken van de attentiepunten die uit deze rapportages voortvloeien.

Inzichtelijk maken en verbeteren van de administratieve organisatie en processen in de onderneming.

Samenstellen jaarrekening.

Het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting

Het verzorgen van de aangifte vennootschapsbelasting

Vraagbaak voor al uw administratieve en financiële zaken.

Fiscale advisering

Dividendbelasting

Loonbelasting

VvE beheer

Wij kunnen u ondersteunen met de volgende werkzaamheden:

bottom of page